masklo
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است


نحوه كار تشك مواج
اگر بيماري در مدت زمان نسبتا طولاني در بستر بماند امكان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلي زخم بسترها فشارهاي زيادي است كه در قسمت هايي از بدن ايجاد مي شود و مسئله ي ديگري نيز مثل رطوبت در ايجاد شدن آن دخيل هستند. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۰:۵۹ ] [ admin ]

سمعك ، وسيله است كه براي كمك به شنوايي ساخته شده است. سمعك از بخش هاي اصلي ميكروفن، مدار بردازنده، بلندگو تشكيل شده است، ميكروفن كه كار دريافت امواج صوتي و تبديل آن ها به سيگنال هاي الكتريكي را دارد  


 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۷:۴۶ ] [ admin ]


مبلمان اداري ، مدل هاي مبلمان اداري نسبت به ساير مدل هاي مبلمان اداري از زيبايي بيشتري در طراحي و كيفيت بالاتري در توليد برخوردارند و براي خريد مبلمان اداري مديريت بايد وسواس بيشتري به عمل بياورد، زيرا تمام اتفاقات اصلي هر دفتر اداري در مديريت مي باشد. در محيط هاي كاري انواع مبلمان اداري كاربردهاي مختلفي دارند و براي هر بخش از مبلمان اداري خاص خودش استفاده مي شود انواع مبلمان اداري : ميزاداري، صندلي اداري، پارتيشن اداري هستند مبلمان اداري با توجه به مدل مورد نظر شما متفاوت است و شما مي توانيد مبلمان اداري كه براي محيط اداري تان در نظر داريد را با توجه به بودجه در نظرتان انتخاب كنيد، اين مبلمان به منظور نظم و هماهنگي به محيط مورد استفاده قرار مي گيرند.
صندلي اداري ، انواع مختلفي از صندلي ها براي هر گونه نياز در محل كار يا منزل وجود داد وانواع صندلي ها، صندلي اداري، صندلي مديريتي، صندلي كامپيوتر و.. است. يك كارمند و يا مدير بيشتر ساعت هاي خود را بر روي صندلي سپري مي كند پس اين صندلي بايد استانداردهاي مشخصي داشته باشد تا به ستون فقرات آسيبي وارد نكند، يك صندلي اداري مناسب بايد پشت صندلي از انواع فنري باشد، قسمت مياني صندلي نبايد گردش خون در پاها به خصوص در زانوها را دچار اختلال كند وخون در زانواها جمع شود، بايد تكيه گاهي مطمن و راحت براي بدن شما ايجاد كند. استفاده نادرست از صندلي عوارضي دارد و هر چقدر كه صندلي شما در محل كار راحت باشد اگر از آن درست استفاده نكنيد عوارض بدي براي بدنتان ممكن است اتفاق بيوفتد از جمله عوارض: اگر بدن خود را بيش از حد به جلو خم كرده باشيد مشكللاتي چون احساس درد در ناحيه گردن و كمر آزارتان مي دهد، نشستن بر روي لبه صندلي مي تواند فشار زيادي بر ديسك كمر وارد كند، اگر مدت طولاني، به صورت ثابت بر روي صندلي بنشينيد ممكن است با مشكلاتي مثل خستگي زودرس، درد و ضعف عضلات گردن مواجه شويد.
ميز اداري ، امروزه شرايط كاري به صورتي شده است كه بيشتر افراد وقت خود را پشت ميز سپري مي كنند، ميز جايي براي نگه داشتن وسايل و كاغذهاي مهم است پس ميز اداري شما بايد طوري باشد كه وقتي سركار و مشغول هستيد ديگر نگران چيزي نباشيد و از كار كردن لذت ببريد، انتخاب يك ميز اداري مناسب بسيار مهم است سعي كنيد ميزي را انتخاب كنيد كه هم براي كار شما مناسب باشد و هم طوري باشد كه هنگام كار كردن راحت باشيد و لذت ببريد، فضاي دفتر را به ياد آوريد و بر اساس فضاي دفتر، ميز را انتخاب كنيد اندازه يك ميز اداري كلي از فضاي دفتر شما را مي تواند پر كند اگر بر روي يك ميز نياز است وسايل سنگين قرار گيرد بهتر است از ميزهاي محكم تر استفاده كنيد و اگر يك ميز جنبه دكوري دارد و كار زيادي با آن نداريد و لازم نيست وسايل سنگين روي آن قرار بگيرد مي توانيد از ميزهاي سبكتر مثل ميزهاي شيشه اي استفاده كنيد. توجه داشته باشيد قيمت ميزهاي اداري وابسته به كيفيت ميز و طراحي ميز مي باشد و اين ميزان قطعا متفاوت مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۱:۳۷ ] [ admin ]

وقت معتبر شدن وب سايت شماست .

پيشنهاد مي كنيم با پكيج هاي سامانه شيك رنك رتبه سايت خود را بصورت فوري و طبيعي افزايش دهيد .

در كمتر از 24 ساعت شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .

1- لينك سفارش پكيج افزايش ورودي گوگل

2- لينك سفارش خريد بك لينك

3- لينك سفارش بك لينك انبوه بيش از 7000

4- لينك سفارش رپورتاژ آگهي

5- لينك سفارش بك لينك خارجي

و ده ها خدمات حرفه اي ديگر ..

همين امروز شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .

سامانه شيك رنك داراي لوگوي ديجيتال و نماد اعتماد الكترونيك 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۳۰ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب