masklo
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


 برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر تشک مواج راه حل بسیار مناسبی است. این وسیله پزشکی طوری طراحی شده که از وارد آمدن فشار ثابت به نقطه ثابتی از بدن به طور پیوسته جلوگیری می کند و در منزل و بیمارستان استفاده می شود.انواع مختلفی از تشک مواج در بازار موجود است.  قیمت تشک مواج  بسته به مدل انتخاب افراد دارد. 

در  خرید تشک برقی  بسته به نیاز و انتظاری که از تشک های برقی دارید، انتخاب های متنوعی خواهید داشت.
اندازه ،نکته مهم در انتخاب تشک برقی مورد نظر شما خواهد بود. اندازه های استاندارد این تشک ها را ببینید و بسته به اندازه مورد نیاز خود، اقدام به خرید نمایید.
امکان خاموشی خودکار: با توجه به استفاده از تشک های برقی به منظور خواب، امکان خاموش کردن دستی آنها موجود نمی باشد. این بزرگترین نکته در خرید تشک برقی است که حتما باید امکان خاموش خودکار در آنها تعبیه شده باشد.
آپشن تنظیم دما: البته تشک های برقی در انواع مختلف و با قیمت های مختلف در سایت آبی سلامت موجود هستند. بسته به نیاز خود می توانید آپشن های مورد نیاز خود مانند انواع شرایط تنظیم دما و یا تایمر روشن و خاموش دستگاه را انتخاب نمایید.
قیمت ویلچر  به دو نوع برقی و یا معمولی و امکانات و کیفیت ساخت مربوط می شود و مثل لوازم توانبخشی دارای ویژگی های خاصی می باشد . ویلچر از جمله وسایل مورد نیاز برای افراد ناتوان حرکتی است. این افراد به ویلچربه طور همیشه نیاز دارن و در واقع بدون آن نمی توانندفعالیتی انجام دهند . افراد معلول، افراد فاقد توان حرکتی، سالمندان ناتوان، کودکان دارای مشکلات حرکتی بطور دائم نیاز به ویلچر دارند، از این رو انواع ویلچر متناسب با نیاز افراد و با امکانات و مدلهای متنوع تولید و در بازار عرضه می شود . حتی در برخی موارد و بدلایلی مانند بیماری، شکستگی دست و پا و سایر اعضای بدن، سرگیجه، ضعف و غیره افراد قادر به حفظ تعادل و حرکت در کوتاه مدت نبوده، از این رو نیاز به ویلچر دارند. قیمت ویلچر ارتباط مستقیمی با امکانات و کیفیت ساخت آن دارد. در سالهای اخیر با پیشرفت علم مهندسی پزشکی انواع ویلچر با در نظر گرفتن نیاز بیماران و افراد نیازمند طراحی و تولید شده است. 
چرا باید از پشتی طبی هنگام نشستن استفاده کنید و پشتی طبی چه کمکی به شما می کند؟
مزایای استفاده از پشتی طبی:کاهش فشار وارد بر دیسک ها و مهره های ستون فقرات در نتیجه جلوگیری از کمردرد، دیسک کمر و بیماری های ستون فقرات
حمایت از عضلات کمر از درد و جلوگیری از خستگی زود هنگام عضلات
حفظ پوسچر بدن و قرارگیری بدن در وضعیت صحیح، کمک به موفقیت و سلامت در محیط کار
پشتی طبی با حفظ انحنای ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر دیسک ها و مهره های کمر، از کمردرد و ابتلا به بیماری های ستون فقرات همچون فتق دیسک کمر جلوگیری می کند. 
خرید پشتی طبی  یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با کمر درد می باشد که باعث راحتی بیشتر افراد هنگام نشتن می شود .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۰:۵۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب