masklo
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

.  

خرید جک صندوق برقی توسان | نصب جک صندوق برقی توسان

آپشن جک صندوق برقی توسان یک آپشن بسیار کاربردی است که در شرایط مختلف به کارتان می‌آید و موجبات باز و بسته شدن درب صندوق به شکل اتوماتیک را فراهم می‌آورد. برای خرید این محصول و بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید از طریق فروشگاه گندم کار دی وی دی اقدام کنید. گندم کار دی وی دی یکی از مراکز معتبر فروش آپشن جک صندوق برقی است و لذا خیالتان از بابت فابریک بودن آپشن و عملکرد صحیح و بدون نقص آن راحت خواهد بود. یکی از نکات جذاب در زمینه خرید و نصب این آپشن این است که گارانتی خودرو را باطل نمی‌کند. این ویژگی برای افرادی که هنوز از مهلت گارانتی خودرویشان باقی است هیچ دردسری ایجاد نمی‌کند، چرا که نصب جک صندوق برقی توسان بدون دخالت در سیم کشی خودرو انجام می‌گیرد و به آسانی توسط جا زدن سوکت‌های مخصوص نصب می‌شود. گندم کار دی وی دی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه خرید و نصب آپشن جک صندوق برقی توسان است. با یک تماس می‌توانید این آپشن را فابریک و تضمینی در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

آشنایی با جک صندوق برقی توسان

یکی از آپشن‌های پرکاربرد برای خودرو جک صندوق برقی است، چرا که ارتفاع این خودرو نسبتا بلند است و لذا باز و بسته کردن درب صندوق به راحتی امکان‌پذیر نیست. این امر برای افراد کوتاه قد مشکل بزرگی است که توسط این آپشن به راحتی رفع می‌شود. این جک به سادگی توسط چند سوکت بر روی خودرو نصب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارتفاع باز شدن درب را تنظیم کنید تا مبادا به علت باز شدن بیش‌از حد درب صندوق به سقف پارکینگ‌هایی که سقف کوتاه دارند، برخورد کند؛ همچنین به وسیله این آپشن سرعت باز شدن درب صندوق را نیز می‌توانید تنظیم کنید و این امر موجب می‌شود تا کنترل نحوه باز شدن صندوق و میزان آن کاملا تحت کنترل شما قرار گیرد.

نحوه عملکرد جک صندوق برقی توسان

این آپشن به آسانی بر روی خودرو نصب می‌شود و با ولتاژ 12 ولت کار می‌کند. این امر موجب می‌شود تا باز و بسته شدن درب صندوق و همچنین کنترل آن بدون استفاده از کلید به شکل دستی، با فشردن دکمه به صورت هوشمند انجام گیرد. جک-صندوق-برقی-توسان

کنترل جک صندوق برقی به سه روش امکان پذیر است که عبارتند از:

توسط دکمه‌ای که پس از نصب داخل کابین خودرو تعبیه می‌شود. این دکمه هنگامی که نمی‌خواهید از خودرو پیاده شوید بسیار کاربردی است و می‌توانید از همان داخل کابین صندوق را باز و بسته کنید. توسط دکمه‌ای که بر روی صندوق تعبیه می‌شود و در زمانی که دستتان بند است به کارتان می‌آید. چون دیگر لازم نیست کلید در دست داشته باشید و برای باز کردن صندوق مجبور به چرخاندن کلید باشید. توسط ریموت که این قابلیت امکان کنترل از راه دور را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و لذا می‌توانید در فاصله‌ای که برد ریموت کار می‌کند، درب صندوق را باز و یا ببندید و به شکل اتوماتیک قفل کنید. با نظر به امکاناتی که این آپشن در اختیار شما قرار می‌دهد، اگر تمایل به خرید آن دارید می‌توانید از طریق فروشگاه گندم کار دی وی دی بهترین جک صندوق برقی فابریک را در کم‌ترین زمان ممکن خرید و نصب کنید. جهت بهره مندی از خدمات، مشاوره رایگان در انتخاب تجهیزات جانبی خودرو خود با ما تماس بگیرید. 021-66766802 021-66738724 09124358381  

قیمت جک صندوق برقی توسان

همان‌طور که می‌دانید ضربه به خودرو، فرو رفتگی، خراش و… موجب کاهش قیمت آن شده و در حقیقت ارزش خودرو را پائین می‌آورد. برای خودروهای نسبتا گران‌ قیمت مثل توسان باید چاره‌ای اندیشید تا این خودرو را از آسیب‌های احتمالی حفظ کرد. برخورد درب صندوق به سقف در پارکینگ‌های کم ارتفاع مشکل رایجی است که با این آپشن به سادگی قابل حل است. پس از نصب جک صندوق برقی توسان می‌توانید میزان ارتفاع آن را تنظیم کنید و لذا از برخورد درب به سقف پیشگیری کرده و ارزش خودرو را حفظ کنید؛ همچنین این آپشن برای حفظ امنیت خودرو نیز بسیار کاربردی است و شما از راه دور توسط ریموت قادر خواهید بود درب صندوق را قفل کنید. با وجود اهمیت تجهیز خودرو به این آپشن قیمت جک صندوق برقی توسان کاملا مقرون به صرفه تمام خواهد شد، اما برای خرید جک صندوق برقی توسان با بهترین قیمت می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر گندم کار دی وی دی اقدام کنید، چرا که این مرکز کیفیت تضمینی را با قیمت مناسب به شما ارائه خواهد داد. یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه ی نصب آپشن های خودرو در ایران، گندم دی وی دی می باشد که توانسته است با انجام خدمات موفق و با کیفیت تجربه و سابقه خوب بسیاری کسب کند. خدمات متنوع و بی نقص گندم دی وی دی موجب ایجاد اعتماد از سوی جامعه نسبت به این شرکت شده است. این شرکت با تضمین آپشن هایی که نصب می نماید کیفیت کاری خود را ثابت کرده و توانسته است خدمات بی همتایی را ارائه دهد. هزینه های پرداخت شده توسط مشتری جهت نصب آپشن های متنوعی مانند دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، ردیاب انواع خودرو ها و …. حاکی از قیمت مناسب و قیمت پایین تر از خدمات مشابه موجود در بازار است.  

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو توسط شرکت خودروسازی کیا کره جنوبی تولید می شود. این خودرو از سال ۲۰۰۳ تولید می شود. تا کنون نسل های مختلفی از خودرو سورنتو تولید شده است. سورنتو نوعی ماشین لوکس به حساب می آید. دارای طراحی بی نظیری است این خودرو در سال ۲۰۰۳ میلادی به عنوان جایگزین خودروی اسپرتیج معرفی شد. سورنتو خودرویی شاسی بلند به حساب می آید. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور سورنتو می پردازیم. خرید-رادار-نقطه-کور-سورنتو-با-بالاترین-کیفیت

رادار نقطه کور سورنتو (BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM):

تکنیک های مورد استفاده برای تشخیص نقاط کور از فناوری‌های کلیدی هستند که با بهره گیری از تکنولوژی های دیگری که وجود دارند، دید 360 درجه برای راننده فراهم می کنند. دید 360 درجه بدون توجه به سرعت اتومبیل، به راننده کمک می کند. یکی از آپشن های اتومبیل های مدرن امروزی، رادار نقطه کور می باشد. این آپشن جهت ممانعت از برخورد و تصادف و البته اشراف کامل براطراف اتومبیل، بر روی ماشین نصب می شود که در ادامه روش کار این سیستم را بررسی خواهیم کرد. در هنگام رانندگی، اشراف داشتن و کنترل کامل خودرو برای رانندگان اهمیت بسیاری دارد. زمانی که وی قصد دارد تغییر مسیر دهد و از لاینی به لاین دیگر برود نیازمند تجهیزات است. حتی اگر بهترین و دقیقترین آینه را هم در اتومبیلتان دارید باز هم به تمام نقاط کور ماشین اشراف و تسلط کافی نخواهید داشت. از زمانی که سیستم رادار نقطه کور روی خودروها نصب می شود راننده ها قادرند با خاطری آسوده تغییر مسیر دهند و امکان بهترین تصمیم گیری نیز برای شما میسر می باشد. چنین سیستمی به راننده کمک خواهد کرد تا از وجود اتومبیل و یا موانع دیگر در اطراف ماشینتان اطلاع پیدا کنید. معمولاً سیستم رادار نقطه کور سورنتو دارای راداری در گوشه های عقب خودرو و همچنین لامپ هشدار دهنده ای در آینه‌های بغل ماشین می باشد و در حین رانندگی هشدارهایی را که لازم باشد با لامپ هشدار دهنده با رنگ زرد و یا قرمر به راننده اعلام می کند. رادار نقطه کور سورنتو به راحتی خواهد توانست از برخوردها و تصادفات زیادی ممانعت نماید. هنگامی که یک ماشین و یا هر شیئ مانع دیگری وارد میدان دید این رادار در ابعاد 9.5 متر در 3 متر بشود رادار نصب شده در عقب ماشین، وجود مانع را تشخیص می دهد و با لامپ هشدار دهنده مذکور در بالا، به راننده هشدار می دهد. البته برای هشدار دادن، روش های دیگری شامل ویبراتور صندلی و بوق هشدار نیز وجود دارند. این سیستم، اخیراً توسط کمپانی ولوو در بازار آمد.

تاریخچه خودرو لندکروز

اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تویوتا در ‌ایران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهای شاسی بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه می‌شوند. از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور ۴۰۰ سی سی شش سیلندر و گیربکس پنج دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سی سی مذکور در ‌این اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت ۲۰۰ ‌کیلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه لندکروز میپردازیم.

دوربین 360 درجه لندکروز

آیا تا به الآن به این امکان در خودروی خود اندیشیده‌اید که بتوانید در تلفنتان، اطراف ماشین را مشاهده کنید؟ چنین چیزی توسط سیستم دوربین 360 درجه لندکروز فراهم می‌شود. اگر کنجکاوید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید، ادامه متن را مطالعه کنید. دوربین‌هایی که در گذشته در صنایع ماشین‌سازی استفاده می‌شدند با آمدن این سیستم ارتقاء پیدا کردند. دوربین 360 درجه خودرو لندکروز امکانات بسیار زیادی دارد که دست راننده را بسیار باز می‌کند. این سیستم، دارای چهار دوربین در طرفین و عقب و جلوی ماشین، یک کامپیوتر مرکزی و یک نرم‌افزاری خاص است. اطلاعات حاصل شده از دوربین‌ها و سنسورها که نقش ورودی را در این سیستم ایفا می‌کنند توسط کامپیوتر مرکزی و توسط همان نرم‌افزار خاص پردازش خواهند شد. سپس، نمایی 360 درجه از محیط اطراف اتومبیل ساخته می‌شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۵:۰۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب